چکیده
تمرکز اصلی این مطالعه روی گروه خاصی از دانش آموزان است که مشکلات یادگیری دارند. اگر چه معلول ذهنی نیستند، اختلالات عاطفی ندارند، در آموزش مورد مسامحه قرار نگرفتهاند و دید، شنوایی و گفتار طبیعی دارند. تنها توضیح برای مشکلات یادگیری اختلالات یادگیری خاص (SLD) است.
شیوههای آموزشی به ویژه در منطقه ما، عدم توجه کافی برای این دانش آموزان را نشان میدهد. در مدارس عادی ما، دانش آموزان با SLD به ندرت به درستی شناسایی شده و بسیار کمتر از آن اقدام کافی دریافت میکنند.
بنابراین، هدف از این مطالعه ارائه یک تعریف از SLD و تأکید بر اهمیت شناسایی زود هنگام دانش آموزان با چنین مشکلات است. علاوه بر این، روشهای تدریس مؤثر طراحی شده برای مطابقت با نیازهای خاص آنها که موجب پیشرفت موفق در آموزش و پرورش و زندگی روزمرهشان میشود، شرح داده خواهد شد. این مطالعات پیامدهای بسیار مهم عملی (در درجه اول آموزشی) دارند و در واقع چالش پژوهشی سزاوار توجه هستند.
کلمات کلیدی: اختلالات یادگیری خاص ؛ دانش آموزان؛ آموزش. شناسایی؛ مداخله، پیشگیری.
————————————————
عنوان اصلی مقاله: Educative valences of using educational games in virtual classrooms
ترجمه فارسی عنوان: پیشگیری و اقدامات اولیه درباره دانش آموزان با اختلالات یادگیری خاص
تعداد صفحات انگلیسی: ۵ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۱ صفحه
قیمت ترجمه فارسی: ۱۸۵۰۰تومان
دانلود رایگان نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین از لینک های پایین
برای دانلود رایگان اصل مقاله و خرید ترجمه اینجا کلیک کنید