چکیده: این
مطالعه با هدف مقایسه اثر دو روش داستان سرایی و بازی درآموزش زبان کودکان
ایرانی بوده و همچنین بررسی برتری این روش مد نظر است. ۴ مهد کودک بین سنین
۵ تا ۶ سال که در کلاسهای پیش دبستانی مهد کودک وجود داشته انتخاب شوند.
آنها به طور تصادفی به دو گروه تجربی تقسیم شوند. گروه اول برای داستان
سرایی و گروه دوم بازی و هر گرو ۸ جلسه آموزش را دریافت نمودند و آزمون بر
اساس آزمون عکس یونگ مورد استفاده قرار گرفته بر اساس یافته های این آزمون
در افراد و آزمون مستقل نتیجه گرفته شد. کروهی دو روش موثر بوده و گروه
مبتنی بر داستان سرایی کمی بهتر به نظر رسید در اساره به معلمان پیش
دبستانی و معلمان در سطح ابتدایی توسعه دهندگان این روش بوده و پدر و
مادرها برای آموزش دو زبانه بودن کودکان خود تایید دارد. واژگان کلیدی : کودکان پیش دبستانی به رسمیت شناختن واژگان – داستان سرایی بازی ———————————————————————- عنوان
اصلی مقاله: A COMPARISON OF EFFECT OF PICTORIAL STORYTELLING AND
PLAYING GAMES ON IRANIAN KINDERGARTNERS’ VOCABULARY RECOGNITION ترجمه فارسی عنوان: مقایسه تاثیر داستان سرایی تصویری و بازی در کودکان جهت شناخت واژگان تعداد صفحات انگلیسی: ۱۴ صفحه تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۱۹ صفحه قیمت ترجمه فارسی: ۱۸۵۰۰تومان دانلود رایگان نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین از لینک های پایین
برای دانلود رایگان اصل مقاله و خرید ترجمه اینجا کلیک کنید